Vill inte! detta måste få ett slut! på ett eller annat sätt!

Jag orkar verkligen inte mer nu! Vill bara försvinna och aldrig mera komma tebax! Tänk vad alla hade fått de bra!!!, Inga bekymmer, ingen saknad, ett bekymmersfritt liv! Alla hade vart glada och nöjda, sörjt ett par dagar, sen återgått till verkligheten och sen gått vidare! folk hade bara vart så förbannat lyckliga över att få slippa ha mig i deras liv... de går ett par dagar, och allt är bra, sen ett par dagar till, då duger man inte längre.. man känner sig helt jävla värdelös, ingen bryr sig, de är bara nåt dem säger.. klart att de är hur lätt som helst att säga något utan att mena de! men tyvärr betyder ord mkt mer än man tror, speciellt dem som sårar en. de sitter kvar länge!

Ord sårar mer än slag! ett slag går över på några minuter, ord stannar alltid kvar! 

Vill bara... jag vet inte vad jag vill längre, jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv, jag vet inte hur jag vill hade, jag vet inte hur jag vill leva, OM jag vill leva..

allt känns så jävla meniingslöst! Önskar jag hade facit i handen på alla problem. men tyvärr finns de inget facit i mitt liv.. men eventuellt eller kort slut?!.... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0