Saknaden är oändlig...

Gud vad jag saknar dig min älskling. Vill bara vara i din underbara famn. Du gör mig hel. Jag vill precis som du, dela hela mitt liv med dig. & de står jag för. . Jag vill alltid vara vid din sida, Du är världens bästa & underbaraste man i hela världen.. INGEN kommer någonsin kunna mäta sig med dig. . INGEN!! - Du är mitt allt, min luft. Jag kan inte vara utan dig. . Du hjälper mig undan dem svåra problemen, du får min själ att lyfta & mitt hjärta att slå! Jag gör vad som helst för din skull. De är bara att be mig.  Jag finns alltid där för dig, som du för mig. . . Jag vill aldrig mista dig. Du gör mig alltid glad, du , du - bara du springer runt i mina tankar hela tiden- . Du är ju bara för goooe ;) Och dina vackra blåa ögon, dem älskar jag så mkt. som de ler när du ser på mig. Man känner verkligen sig älskad. & värt att existera. . Med dig vid min sida kommer jag alltid att vara lycklig, jag kommer drunkna i dina ögon, och då får du rädda mig min vackra prins. . Älskar dig så himla mkt min älskling..Om du bara visste hur mkt du betyder för mig. Du är mktt allt! Hela min värld kretsar runt omkring dig hela tiden :) - Jag är din för alltid.! För jag har hittat min rätta, min själsfrände - DIG Tobias Haraldsson <3 Alltid du & Jag :) KYSSAR från din Lisa


sxssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0