Väntan..

Sitter hemma hos älsklingen alldeles ensam :/ - jobbigt när man inte vet vad man ska göra.. Men är så himla trött fortfarande så funderar på att dra mig i bingen nån timme och sen gå ut och rasta byrackan ;) - Sen blir de inte många timmar kvar tills Älsklingen kommer :D:D <3
Nä nu ska jag glo på Tom & Jerry o se ifall jag somnar x) hihi





Så nu har man vart ute med hunden en sväng i den varma solen :D *Puuh* Så varmt, mätaren visar 23,2 i vängatorp ;) haha Fy ... Föööör varmt ;) heheh.. Nä vad ska man hitta på nu då? Planerar och kika med älsklingen om vi ska laga lite ungbakad falukorv idag :D Vi har tom kul när vi lagar mat ihop ;) Vi bara flummar hela tiden :) hihi Är så glad för att vi funnit varandra. Känner mig extra glad idag. gårdagen var fantastisk! :D:D (Y) <3

Känna den känslan inom mig, de gör mig alldeles varm, Bara du, DU! tobias för mig att känna så här!- Du finns alltid där för mig, Du bryr dig! Till skillnad från många andra som har övergivit mig!
Tack för att du finns min underbara Tvärnit :D (Y)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0