Sömnproblem?

Fy, är svin trött, men kan faan inte somna.. -.- Vad trött jag blir på detta.. Tänker för mkt på annat.. Saknaden är mkt stor.. Är oxå av nån anledning deprimerad(!!) helt ofattbart.. undra varför.. men men de går väl över.. Hoppas jag..
Köpte lite filmer idag med, (på tal om ingenting) - Blev: Sex and the City, Simpsons the movie, Ice Age 2 & 3. American pie: the book of love. Natt på museet 1 & 2 ;) haha De är mysigt.. Sitter nu o glor på min Liljebukett som jag gjorde i fredags.. den har slagit ut med skära färger :D haha Super vackert :D:D

Jag tänker på dig hela tiden, dina otroligt vackra isblåa ögon, ditt leende får mig att smälta. Jag säger ditt namn ofta för mig själv, När jag ser dig, existerar inte världen runt omkring mig. Jag vet inte om du har förstått vad jag känner för dig, fast egentligen vore de konstigt om du inte såg nåt i mina ögon, som de njuter när de ser på dig. Jag är lycklig för att de äntligen har blivit vi, men lyckligare för ha fått bli kär just i dig gubben min..

Varför ska de göra så ont att älska?!

Feel the Love, Feel the Passion. I do, cuz I have both ;)

sddcfs


Saknar dig så mkt gubben min.. Hoppas på att detta aldrig tar slut.. Vi finnas vid din sida för evigt.. Vi är gjorda för varann, kommer alltid att finnas där för dig.. Älskar dig min ängel utan vingar.. <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0