Snart är min väntan slut!.

Gjort klart arbetena i Datorkunskapen. Blir väl till att skicka dem till läraren, sen jobba med andra arbeten oxå, har en lång dag framför mig imorn, eftersom 3orna tar studenten på fredag, ska vi ordna med massor av dekorationer, och bunta rosor, och bordsdekorationer, mm.. phhuuu.. får väl se hur de går imorn ;) Nu ska jag ta mej en kopp kaffe efter 5 timmars jobbande med alla papper.. :P SKa se om man kanske ska ta sig en rök paus med ;) haha - Nu blir de väl att skriva dokumentationer eller fortsätta med svenska uppgifterna, Längtar tills på Torsdag :D Då slutar man ju skolan :D sen blir de mys hos älsklingen :) hela helgen :) Mysigt.. hhihi får väl se vad vi hittar på :) de blir nog säkert nåt kul :P hihih Saknar dig redan sötis :) Hum, vad ska man ha på sig på avslutningen då? :O

funderar på att köpa denna och ha ett mysigt linne under :)

Liknande min kjol



(mina skor har ej, läderlämmen upptill & men har guldiga runda paletter)


Saknar min underbara älskling just nu asså :O - Vill träffa han NUUUUUUU!! Han är ju så himla gooo... Hörs senare då , Bloggisar xD ska fundera lite till nu så får vi la se, sen drar jag o Malin och solar halv 4 :D haha hihi... MORSH
sxssss

Kommentarer
Postat av: Adina

Vilken linje går du på? :)

2010-06-15 @ 22:58:43
URL: http://adinis.blogg.se/
Postat av: Fluffy

Går Florist :)

2010-06-16 @ 20:47:45
URL: http://ciire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0