Önskan!

önskar du var här, vid min sida.. så jag kunde få krama om dig igen.. lika hårt som förut, lika tätt för förut. ditt mjuka leende gör mig överraskad varje gång. dina ögon får mitt hjärta att slå fortare varje sekund i din närhet. Vill bara kura ihop mig bredvid dig och bara njuta av stunden jag är tillsammans med dig.. känna dina andetag och höra dina hjärtslag..

Som sagt Fluffy här, fyller år imorn den 17 juni ;) jag önskar mig mkt.. igentligen.. men mest av allt önskar jag att vara älskad av Dig, Er, & DIG! :/<3

d

Saker som aldrig går att beskriva, beskrivs fast sällan med ord.. de beskrivs med känslor, kroppen & blicken.. de glömmer jag aldrig.. Att få känna den känslan, de är totalt omöjligt att släppa.. känslan finns där, men hjärtat slår saktare och saktare.. :/ De vill dra sig undan, för bara tanken på att allt kan gå åt helvete sitter och trycker runt hörnet.. :/ Vill inte , vill inte , vill inte.. vill mura in de hörnet, så att de aldrig kan öppnas igen(!!) så att jag slipper hålla på att tänka o känna saker som jag inte borde..

Måste glömma mitt förflutna, men tyvärr hinner de ikapp mig i min vardag.. vill bara glömma och förtränga allt som tidigare hänt.. vill börja om på nytt, så som jag har.. men tydligen räcker man aldrig till, vad man än gör.. nästan så att existensen är värd att fundera på.. vad kan igentligen har för syfte på jorden.. (??) de kommer jag nog aldrig få veta.. :/

& en sak till,  det går Inte att laga ett brustet hjärta, med karlssons klister!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0