Några timmar iaf.

Nu blev de några timmars sömn, 3 timmar är ju inte illa iaf, så de får bli en halv skoldag.. Senare efter skolan, blir de åka till Pojkvännen och kolla film :) hihi längtar redan :D
fy måste de regna nu bara för de... Älsklingen hade iaf rätt om vädret.. fy vad jobbigt.. måste skaka fram mitt paraply ju ;) hahah jobbigt ;P Nä lägga in lite ny musik på mp3n så, blir de nog en kopp te innan jag dra mig neråt bussen.. Har min lugn musik period nu igen ^^ hehe MORSH <3
sxssss

dcfs

You, you are always on my mind, you you´re the one Im living for, You you´re my everlasting fire, You´re my always shining star.. Love you more than anything.. you´re the ONE and only for me honeybee :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0