Lata timmar i soffan..

Fy vad seg jag är idag, festen igår va ganska kul faktiskt, trevligt var de, hahaa fast blev lite fuller ;) men nån ska ju bli de med x) hahaha- Buggade med kusinen & sen med en okänd man som va med på dansgolvet ;) haha trevligt trevligt... Så nu har man slappat ett par timmar i soffan och glott på Beck bland annat xD haha de gillar vi.. de är ju inte konstigt att jag kan varenda beck film utantill, kollar alltid på beck dagen efter ;) hahahaha men men .. Nu ska jag nog dricka lite te faktiskt :) Är rätt sugen.. Sen blir de väl grillning ikväll oxå, och sen vipps en ny dag.. :D bara 8 timmar kvar tills jag ska träffa min underbara pojkvän.. Saknar honom så mkt.. länge sen vi sågs nu.. Han va sugen på att kika på film, eftersom de ändå skulle regna imorn.. men jag vet inte riktigt vad jag ska ta med mig för film.. Några förslag?
Gärna nån mysig romatisk komedi kanske? <3 hihihi Han är ju för underbar! <3 Love him with all my heart.. med varje fiber i min kropp.. :)
MORSH!sxssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0