.

Idag har de vart ganska lugnt, förkylningen har börjat släppa.. och nu är de 1 dag kvar tills jag fyller år ;) hihi
Nu sitter jag o glor på beck och ska snart sova. sen imorn blir de att åka in till stan och göra nåt med nån båt, eller nåt :S haha De blir nog säkert bra.. ;)

 - 103 dagar har gått :)




 denna är så gjord för att vara till mig x) haha

 hur många bilar ser du? xD haha

Hittar du just din & din partners sov ställningar?! (vår är: old couplestyle & New o hot spleepingstyle)




Jag minns varje stund första gången som vi sågs, när du pussade min mun och jag fick väl ingen sömn, jag kramar min nalle o tänker på dig, för hjärtat de känns tomt o jag längtar efter dig..



 Lets make tonight, the perfect night, in paradise. And give in to sweet temptaitions and these eyes, surrender all my love to you, in paradise, til you cuins theese longing. with your fire...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0