Nu får de räcka!

Nu har jag suttit och redigerat lite bilder, Och ÄNTLIGEN fått mig själv på andra tankar, och lika förbannat kommer de en låt som ska påminna mig om allt igen, Jag känner mig så uppriven. Jag orkar snart inte mer. de får faktiskt räcka nu. Jag har ingen ork att gå igenom något sådant igen. jag känner knappt igen mig själv längre :'( varför, Varför, Var


för? - Varför just Jag! - Ååh. Får Panik om detta kommer fortsätta hålla på. Ibland vill man bara komma åt rakbladen och skära sig förbi alla smärtor. :/ Usch! Nu får jag lägga av, Som tur har jag bloggen att ta ut mina smärtor på. (vilken tur)- Jag vet att hälften som kommer läsa detta inlägg kommer tro att jag är stor jävla skit. men vet ni vad! jag bryr mig inte. Vad andra tycker om mig har ,jag inte med att göra! Så that´s it! & den andra halvan kommer bli förbannad på mig när jag nämner Rakblad. But thats youre problem. Jag Skriver vad jag känner och jag behöver inte erat medlidande,/ Åsikter.
Puss<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0