Länge sen



Här har man inte hunnit att vara inne, Sorry .. Men har haft så himla mkt Hemma och på annat håll.. Detta har hänt senast: Jag och martina har funnit tebax varandra iaf. Skönt ändå... Sen förra fredagen var jag ute på Tonic, Helt sjuk kväll, hahah, Träffade min Superman <3 I torsdags :) o vi hade de Allmänt trevligt, och hoppas att de kommer utöka sig till något?<3 Miss U <3, Igår, Ja, De va fest, och jag hade de Lite kul.. Har nästan aldrig kul längre, Fast de fanns ju en förklaring till att jag inte va på topp igår, De är en Fittunge som har anmält min lärare till skolverken. Jag blir vansinnig, Hon är väldens mest underbara, <3 Slutar hon så Slutar jag! Hörs senare, för nu ska jag, Dricka mitt té ... puss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0