En Ovanlig fredag

Idag har man inte gjort ett skit! Vi hade ingen florestik överhuvudtaget, Usch då!! vi skulle igentligen planterat några av dem 150 dekorationerna som ska vara till alla handledare på praktiken. men mötet tog hela förmiddagen, och etfer lunch var de bara latinen vi han med, eller ja, vi hann till grossisten Carlsson oxå, där skulle vi handlat massa blommor och 150 korgar, men istället beställdes dem till på måndag, Så nästa vecka kommer de bli tufft!!, Kl 3 hade jag tid hos Nail Icon och satte på tippar :) hehe super mys, men blev dock såklart inte nöjd, men men, får ju ändå göra om dem på återbesöket. Jennie stod och väntade på mig xD haha så vi åkte ner till Bion för att boka våra biljetter xD Hon ville se 2012 - Jag hade hellre gått på skäckisen ;) Men men Denna filmen kanske oxå är bra, man vet ju aldrig om man inte sett den!!



Jag har dock inte hunnit ta några kort , så de får bli denna cp katt videon med roliga kattbilder xD
Enjoy :) Men nu är de dags för mig att duscha och göra mig iordning. bion börjar ju 21.00 xD haha
Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0