Snart är m itt lidande slut (!!)

Snart får jag i mig den goa lilla cancer pinnen, som jag har väntat på :P hehe Nae bara skojja :P - Snart, Snart är min väntan slut x'D haha.- Im the Devil´s child ;) - Äh tebax till verkligheten - MOAHAHA :P Nä nu hade jag faktiskt tänk att kolla på en film, Men tyvärr så kan jag inte de! x'D Den hackar sig, så jag får vänta tills jag fått hit Dvd:n så jag kan spela upp den där x'D haha - mongo :P Aja - valde i alla fall "The last house on the road" Va bara tvungen - har fan inte sett Sara buxton i en skräck film innan, haha - It can fun :P hehe :P sdfgHehe, men nu så ska jag ta mig en cigg iaf :P & Kolla klart på Scrubs :P hehe Hade så länge sötisar :P Puss<3

sxssss

sdf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0