Pain = Really Hurts

Sorry, har inte bloggat på ett par dagar, Jag absolut inte varit i form för de, Mått piss totalt, - jag vet varför vänder du dig inte till bloggen då! - Jo , hade mer än gärna gjort de, men Vissa saker vill man gärna hålla för sig sj. Så är de. Man känner sig ofta glömd, Ensam Övergiven, men sånt är livet - Jag går åtminstone inte igenom mitt liv helt obemärkt, Så de är j ualltid något...Just nu känner jag bara för att fortsätta att isolera mig, menkänner tt jag måste gå till skolan imorn, De är sista veckan, de känns inte rätt mot mina vänner där :/ - Dm har frågat efter mig flera ggr, men jg har bara ignorerat messen.. Precis som allt annat! Sitter inne och kollar ut på den mysiga snön utanför sm ännu inte känt på... Lyssnar på Spotify,  på Lugn saxofon musik o.O - fråga mig inte varför men just nu känns de skönt att relaxa lite... Känns som att jag kommer drabbas av nervöstsammanbrott annars! Usch.. de vill vi inte ... nepp.. .Aja , nu får jag nog lägga ner att skriva mer text annars lär ni ju tröttna .. HAHA!-..
MORSH!
sxssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0