Onsdag

Idag är jag väldigt trött mina kära vänner.. Skolan har idag vart kämpigt - Gjort så många julkorgar så jag har tappat räkningen *Gaah* - haha men kul vare - Sen hade jag utvecklings samtal idag med :) de gick bra faktiskt, Låg på VG, haha vilken chock, jag har alltid varit en G elev. hahaha - men kanske blir högre betyg efter de stora a kurs provet - Fuck jag har inte pluggat! O.o - NOT GOOD!!!! - måste hämta min blomsterglädje - (!!) - Aja, sen kom jag hem och vinter städade och möblerade om hela skiten Haha - sååååå Typiskt  mig .... ahahahah - Ja fast de skulle vart fika efter skolan med Jajja & Sebbe. men Jajja va tvungen att städa och sebbe var tvungen att jobba! o.O - Tack för de! ;) Jag fick fika ensam :/ - men men inget att gö åt -
Skulle färgat mitt hår idag, men faan jag somnade ju etfer städningen :/ - och vaknade nyss - så nu får jag inte spola vatten i badkaret o.O - faan de sket sig (!!) - Aja, får väl ta de imorn om jag hinner, måste faan plugga till de jävla provet - annars kanske jag inte klarar A kursen o.O - Bläääh... hatar att plugga!!! - Nu sitter jag här med min kopp té och en cigg i näven & kollar på tv - (Cartoon network) - hahahahhahah - Finns ändå inget bättre på tv - Aja ni får ha de gött så ska jag fortsätta dö av trisdess xD - haha...
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0