Beslutsångest :/

Nu börjar jag igen med mitt färgberoende.. HAHA! - El inte så kul kanske, har typ 3 hårstrån kvar i barret x') hehe..
sdEller Denna?(klicka på bilden för förstoring)

Asså Har så svårt att välja färg när de gäller brunt, Men måste verkligen göra nåt åt denna sjuka färgen jag har nu! - Vilken föreslår ni? Behöver hjälp! o.O - Elle har ni nåt annat förslag som kom JÄTTEGÄRNA med dem :D skulle verkligen uppskattas -- För övrigt, Idag har jag varit iskolan, ÄNTLIGEN! - Försov mig dock :[ - Hörde verkligen inte min väckarklocka :S wierd.. Aja, Idag hade vi gjort lite höga Amarillis buketter i Nivå, (bilder kommer imorn) - & Så gjorde vi oxå pulpanbuketter, Vart i skolan tills strax efter 17 o.O hehe, jag & maria & oliver hade de trevligt x) hehe - Vi med vårt Sexsnack x) x) -- hahaha... Aja, Hoppas hans tjej gillade buketten han & Maria & Jag gjorde til lhenne xD hahahahahaha - Mest Oliver x) - - De gjorde hon säkert :P - -
Dåså då va den tiden avklarad *phuh* hehe - Etfer de Hade jag vart så stolt över mig sj som bara hade rökt en och en halv cigg på hela dagen :D - med tanke på hur många gångerjag misslyckats sedan dess -.-
Så lika föbannat öppnar jag ett cigg paket när jag kommer hem, Har redan rökt upp 8 cigg o.O - NOT GOOD! - Hoppas de går bättre imorn!
Aj vilket fall som helst, Alex mor var här och hälsade på & drack lite kaffe & tjötade lite updates mm. hehe... Gud vad folk ska skaffa ungar nuförtiden(!!) de är ju helt ... Aa jag saknar ord xD
Alex mor fick den höga Amarillis buketten :) hon blev superglad .. .Kul de.. hihi..Kul att någon uppskattar mitt hårda slit.. Sen när hon åkte hem satte vi på en film.. Beck - Spår i Mörkret, Den är Seg men var sugen på att kolla igenom alla beck igen, så vi har kört på med Beck-maraton x') hehe
När vi glodde klart på den så va kl runt halv 12 - men jag var inte trött så nu sitter jag här ja.. & kan inte sova som vanligt O.O.... hehe men de ska väl inte behöva drabba er xD haha.. Men glöm nu inte att hjälpa till med färgen :D Var med o deltaga & Ha chansen att få bestämma över min hårfärg denna gången xD Förväntar mig massor av Hjälp sötisar <3 MORSH!<3
sxssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0