Äntligen!

Nu fick jag äntligen till denna skit headern, så redan är less på x'D hahaa - nu sitter jag här och inte gör nåt alls, Ska ta mig en rökpaus tror jag, haha, Sen blir de la att glo på någon film, men frågan är vilken?(!!) Fack kom på att jag skulle färgat mitt hår i söndags, men fortfarande inte orkat :/ Aja, jag hittar väl tebax kraften nån dag, Jag har sånna problem med mina höfter igen, nu har den andra sidan börjat med! Hum... undra vad de kan bero på, Uslitningsskador, redan?! o.O .. Hoppas jag verkligen inte.. haha.. Jaja, Now I'm gonna hit the movie :D Hoppas på skräck ;) De passar ju mig o.O haha
sxssss


Kommentarer
Postat av: . ° • » Rebecca Seiron (:

Ja tungan känns lite läskigt att göra själv :)

2009-12-10 @ 13:25:32
URL: http://seiron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0